Blogger Layouts

Daisypath Anniversary tickers

Pengikut aquwh =D

Rabu, 20 April 2011

sewaktu melawat nenek di hospital !!

aku nak bercerite ni aw da lama aku tak conteng blog aku nie
rindu pulak rasenye HAHA
ari nie aku nak cerite pasal nenek aku yang tersayang
aku tak tau lahh bagi kowang cerite nie sedih kew tak ??
hmmmm tapi bagi aku sedih aw dalam hidup aku aw

okeyh aku nak mulekan okeyh




first aku nek kete aku main snap2 jew dengan my cozen AIN aw
mang giler2 lahh kiteowang HAHA
cun tak ??
HAHA aku mula lahh da perasan kan diri 
ehhh belum habis lagi cerite aku lahh

okeyh kite sambung lagi yek
second time pulak kiteowang sampai jew kat hospital
terus kite meluru sebap excited nak tengok nenek lahh kate kan
berlari lahh masok kat wad nob 2 HAHA
tengok lahh pic nenek aku nie
kesian kann-3




da abes da gambarnye HAHA
eh mesti kowang nak tau kan nenek aku nie sakit apew an
hurmmm nenek aku MENGHIDAP PARU2 BERAIR LAHH
kesian kan
pehh selamat lahh dye da okeyh da sekarang nie ha
aku tak nak hilang nenek aku lahh
i love my grandmother uall know HAHA
wahh aku speaking lahh poyo jew tah betul kew tak tah ai
ade lagi aw cerite lahh 

nie time aku dengan AIN uh da mengalami kebosanan lahh
aku merayau lahh keluar pegi merayau kat BANDAR TAMPIN uh
pew sambil jalan2 pon aku main snap2 dengan my cozen uh HAHA
tengok lahh gambar nie gilers2 masing HAHA






ade lagi lahh gambar nye HAHA






giler2 kan kiteowang nie an 
HAHA
aku jew muke tak lawa aw but cozen aku tuh comey


hey kowang nie lahh time aku da nak balek aw
bapak sedih nak tinggalkan daerah tampin nie bcoz aku nak balek daerah rembau
HAHAHA
da nak balek pon aku gn cozen aku snap lagi aw gambar sebap nak wat kenangan lahh
tengok nie betape gayat nye kiteowang an

jeng-2






HAHA
tuh lahh gambar aku yang gayat2 tuh
time uh da abes melawat nenek yang tercinta tuh
penat aw tapi epi lahh
huhuhu
nak jalan2 lagi lahh mak abah
ye sayang nanti kite pegi lagi ye sayangku
HAHA
manje nye aku nie HAHA
itu jew lahh aku nakkk cerite penat aku membel nie haa
uhkuhkuhkuhk
da batuk2 aku da ha
HAHA

papai

3 ulasan:

  1. akak rndu nk blik tampin..
    ble bace entry neyh..
    jmp owg tersyang

    BalasPadam
  2. SAPEW YANG OWANG YANG TERSAYANG UH AKAK ??MKSUD AKAK RINDU TAMPIN UH SEBAP AKAK DUK TAMPIN KEW ??

    BalasPadam
  3. kesian nenek ko..harap cepat sembuh

    BalasPadam