Blogger Layouts

Daisypath Anniversary tickers

Pengikut aquwh =D

Khamis, 10 Mac 2011

sedih nye !!

nie pak cik aku n family dye yg tersyg !!

tp kowg nak tau ark ??
ari nie mybe family dye yg tersenyum riang nie pasti sedih
nk tau npew dowg sedih ??
pak cik aku nie excident lahh sebentar td
aq pon sedih aw sebenarnye
spew xsyg keluarge an-3
pak cik aku nie adk kandung mak aku aw
kesian aw
aku nk g tgk tp mak n ayah aku da pg dlu dahh
aku ade kelas petang td
mybe mak aku xnk ganggu aku nye study kot
:)
:((
aku balek-2 jew nset aku berdering
egt mak aku nak belikan cokelat aku aw
tp aku dgr cter pak cik aku nie excident aw
mak aku ckp teruk gak ar
tulang rusuk dye patah n kaki dye patah
peh sedih aku aw
aku pon cm xsedap ati jew ari nie
macam-2 hal aku wat arinie
tgk-2 bnde nie nak jd aw
hurmmm
aduh !!!
doakan aw pakcik aku selamat aw kowg
aku takot ilang pak cik aku lahh
:((((((

sedih nye !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

k thankz law doakan tok pak cik sy ok ??
salam,,

Tiada ulasan:

Catat Ulasan