Blogger Layouts

Daisypath Anniversary tickers

Pengikut aquwh =D

Rabu, 16 Mac 2011

hang out !!

nie satu cerite aku nk kongsi dengan kowg aw
mang perkataan hang out uh kite pk happy an
tp tadi aku hang out mang tension n mang xbes langsong aw
sedih ade r bukan happy pon law law kowg nk tau

malam tadi mang aku excited giler lahh nk kuar n nak gak hang out dengan cik capital H aku uh
sampai aku xdapat tidur malam lahh excited punye excited tau ark
tapi sedih aw
pagi jew aku bangun tidor terus call cik capital H aku uh
citer nye
aku : bie jadi ark kuar nie ??
H : hurmm mestilah jadi ,, huhu :)
aku : ok !! tgu babe kat term semban ,, ok bye

happy lak aku dengar nye 

tapi tup-2 1jam kemudian nset aku berdering dengan tbe-2
lagu nye tengatang perasaan ku hihi ,,
terkejut ar capital H aku uh tipon
aku punye gembire lahh angakat call tuh
cter nye 

H : hye ,, cyg bie rse kan bie dtg lambat skit kot ,,
aku : hurmm asl lak ,, nie yg xskew nie ,, :((
H : bkn bie sengajew lahh cyg ,, tp bie bru dpt tau nenek bie meninggal ,, so bie terpakse pegi8 balek kampung lahh kat johor ,,
aku : hurmm yelarh ,, (tutup terus call uh)

pas tuh dye call aku banyak kali
kali ke4 bru aku angkat
kononnye aku nak tacing sehh dengan dye

cter nye

H : cyg npew xangkat ,, bie mnx maaf sgt2 gn cyg lahh ..
aku : hurmm yelarh bie ,, banyak alasan an ,,lenkali xpyh nak janji-2 lahh,,
H : bkn alasan lahh ,, betul nenek bie meninggallahh,,
aku : k kite putus ar ,, k salam ,,

capital H mesej aku

H : eh betul kew nak putus cyg ??
aku : ntah ,,

capital H call aku

H : eh betul kew nak putus ??
aku : hurmm xnk lahh sebap cyg syg bie lahh ,, :(
H : bie tau cyg sedih ,, tp bie mnx maaf sgt-2 eh cyg ,, sebap xdapat join aw ,,
aku : ok xpew lahh cyg phm ,, hal penting kot ,,
H : kuar tuh jge dri ok cyg ,, k bie nak gerak dahh nie aw ,, k bye cyg ,, iloveu cyg ,,
aku : k bye ,, iloveu2 ,, salam ,,
H : wasalam ,,

sipi lagi nak putus aw
tp msg-2 xsanggop nak putus lahh
syg katekan :))
:((

pas tuh aku keluar lahh dengan mbe-2 aku si wada , anem , fahmin , nazz , linda
tapi dlm mase uh aku jew kene bahan aw
tapi xpew lahh aku pk dowg nak gurau jew
syg mbe katekan lahh :))
tp sedih gak dowg bahan kan aku jew aw ,,
bes aw tp aku sedih capital H aku xde r
tp aku paham dye ade hal yg penting dri aku
dye xdpt kuar dengan aku sebap nenek tersayang die meninggallahh
eh kowg yg bce post aku nie sile-2 lahh sedekah kan al-fatihah kepade arwah nenek capital H aku nie aw-2
semoge roh nenek nye ke tempat orang yang beriman
:)))
:(((

k lah tuh jew kot bebelan aku nie 
panjang kan-3
hurmmm
luahan ati aku nie aw

k salam 

2 ulasan:

  1. jgn cepat buat kputusan tburu2 dear .
    kalau clash tadi kan problm je ,huhu
    sebb hal kecik je kan .tolak ansur lah .:)

    BalasPadam
  2. ok ,, thankz yek ,, doakan kami ok ,, :)

    BalasPadam